Wysyłka i dostawa

wysylka

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia
2. Dostawa towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej.
3. Klient ma prawo do sprawdzenia zawartość przesyłki w obecności Kuriera.
4. W przypadku, gdy doręczenia przesyłka, która będzie nosiła oznaki uszkodzenia(rozerwania, zgniecenia, zamoczenia, naderwania taśm zabezpieczających, itp.) należy nie przyjmować przesyłki, określić szkody, spisać protokół szkody razem z Kurierem(wzór protokołu posiada kurier) i powiadomić sprzedawcę (telefon lub email)
5. W przypadku, gdy opakowanie nie nosi śladów uszkodzenia, a zawartość jest uszkodzona, zniszczona bądź przesyłka nie jest kompletna prosimy o niezwłoczny kontakt ze sprzedawcą (telefon lub email)
6. Nie spisanie protokołu nie jest równoznaczne z utratą przez Klienta prawa do reklamacji. Protokół usprawnia proces reklamacji.
7. W przypadku braku spisanego protokołu szkody po stronie Klienta powstaje obowiązek udowodnienia, iż przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna.
8. Koszty przesłania zareklamowanego towaru do klienta ponosi Sklep, kosz przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
9. Aby ustalić właściwą procedurę zwrotu towaru klient winien skontaktować się ze sklepem przez adres email reklamacje@luxflora.pl
10. Zwrotowi nie podlegają: produkty zużyte, zniszczone oraz noszące ślady eksploatacji.